دیدنی های دبی
نوشته شده توسط : mali

 

باغ پروانه دبی

این باغ دایره ای شکل که اولین پارک پروانه منطقه می باشد، 9 گنبد دارد که فضایی بالغ بر 1800 متر مربع را پوشش داده و پذیرای 300 نفر است. هر یک از این گنبدها با گلهای فراوانی تزئین شده اند و خانه طیف وسیعی از پروانه ها در رنگ، اندازه و گونه های مختلفی می باشند. این گنبد ها مجهز بهتور دبی تابستان 98 سیستم کنترل دما بوده و محیطی آرامش بخش را برای پروانه ها ایجاد می کند تا در تمام طول سال باز باشند. به همراه این باغ یک موزه پروانه و حشرات که اولین نمونه از نوع خود در جهان می باشد و همچنین یک پارک گل سه بعدی به شکل پروانه نیز ساخته شده است تا بازدید کنندگان و گردشگران تور دبی به تماشای این موجودات رنگارنگ بنشینند. 

 

باغ پروانه دبی

 

باغ پروانه دبی

 

باغ پروانه دبی


باغ وحش دبی

باغ وحش دبی در یک و نیم کیلومتری دبی در امارت متحده واقع شده و در سال ۱۹۷۶ توسط شیخ  راشد بن مکتوم، حاکم اخیر دبی ساخته شده است و یکی از دیدنی های تور دبی می باشد.این باغ وحش در جمیرا است .در طول دو سال اول که کار خودش را آغاز کرده بود، تنها حیوانات محدودی مانند گربه های وحشی و میمون ها و حیوانات سم دار و هم چنین اکواریوم کوچکی با ماهی های اندکی در آن وجود داشت. در طول سال های ۱۹۸۶ تا ۱۹۸۹ این باغ وحش دوباره بازسازی گردید و در سال ۱۹۷۱ مدیریت آن به دست شهرداری دبی سپرده شد.در این باغ وحش گربه وحشی و انواع نادری از شامپانزه های وحشی را پرورش می دهند.۲۳۰ گونه جانوری در این باغ وحش زندگی می کنند.این گونه ها شامل ۲۴۸ گونه از پستانداران  از جمله روباه، کفتار و شیر آسیایی، جگوار و  میمون های دم کوتاه، گوریل ، گرگ های دم خاکستری،گربه وحشی گوردون و پرندگانی هم چون عقاب طلایی، طوطی ، شتر مرغ  و هم چنین ۴۰۰ گونه خزنده هستند.۲۳۰ گونه از حیواناتتور دبی تیر 98 باغ وحش را گربه سانان بزرگ مانند شیر، پلنگ و کفتار، روباه تشکیل می دهند.گونه های در معرض خطر مانند ببر بنگال، ببر سیبری،گرگ عربی، گربه وحشی عربستان، گرگ خاکستری،و گوریل هم در این باغ وحش دیده  می شود. 

 

باغ وحش دبی

 

باغ وحش دبی

 

باغ وحش دبی


دبی فستیوال سیتی

 فستیوال سیتی مال با مساحتی بالغ بر 232 هزار و 258 متر مربع فضای خرید، رستوران و امکانات تفریحی در خدمت بازدیدکنندگان عزیز می باشد. این مرکز خرید با شعبی از برندهای مد نظیر بزرگترین فروشگاه آلدو در دنیا، مینت وِلوِت و اولد نِیوی مقصدی محبوب در بین دوستداران خرید است. در بین فروشگاه های این مجموعه نام ایکیا بزرگترین برند لوازم خانگی، سِرِندی پیتی، کافه مشهور نیویورک، هارد راک کافه و فَبیلَند و یک زمین بازی 6 هزار و 500 متری مجهز به بازی های هیجان انگیز به چشم می خورد. همچنین بیش از 75 فروشگاه مخصوص مد، پوشاک و لوازم شخصی که جدیدترین آنها فروشگاه های کُچ، کِیت اِسپِید بِنانا ریپابلیک، زَدیگِن وُلتِر و دی اِن کِی وای می باشند، از دیگر برندهای موجود در این مرکز خرید هستند. رفتن به فستیوال سیتی مال، مرکز خرید و تفریحی رو به دریای منحصر به فردی که به لطف موقعیت جغرافیایی مناسبش در قلب شهر دبی و خور قرار دارد، تجربه ای جالب خواهد بود و شما گردشگران تور دبی می توانید از دیدن آن لذت ببرید. در اطراف این مجموعه رستوران های خوب، مغازه و دو هتل 5 ستاره اینتِرکُنتینِنتال و کِرَون پِلازا قرار گرفته اند.
 
 
دبی فستیوال سیتی
 
 
دبی فستیوال سیتی
 

تور سافاری دبی

این تور که یکی از بهترین جاذبه های تور دبی است در بعد از ظهر روانه می شود و از عرض بیابان دبی عبور می کند و در چند نقطه برای عکسبرداری توقف می کند، تا نهایتا به اولین مقصد خود که یک مزرعه ی پرورش شتر است برسد. سپس سفر از میان بیابان ادامه پیدا می کند. قبل از رسیدن به اردوگاه شبانه، کاروان برای تماشای غروب زیبای آفتاب متوقف می شود.سافاری دبی فعالیت های زیر را شامل می شود:
سرویس رایگان با اتومبیل ۴ در ۴ از هر نقطه در دبی تور کیش بین ساعت های ۳ تا ۳:۳۰ دقیقه ی عصر
رانندگی با اتومبیل های بیابان رو، از میان بیابان در امتداد جاده ی العویر
۲۰ تا ۳۰ دقیقه بیابان نوردی با اتومبیل بیابان رو
عکسبرداری از غروب خورشید
شتر سواری
رقص
نوشیدنی های خاص (به هزینه ی مهمانان)
آرایش با حنا
قهوه ی عربی با خرمای تازه
لباس های سنتی
نوشیدنی های غیر الکلی، چای، قهوه و آب معدنی رایگان
شام سلف سرویس و باربیکیو (غذای گیاه خواری نیز در صورت تقاضا موجود می باشد)
بازگشت در ساعت ۹:۳۰ شب
اسکی روی شن (فعالیت تکمیلی، به قیمت ۱۰۰ درهم امارات)
ATV سواری (فعالیت تکمیلی، به قیمت ۱۲۵ درهم امارات)

 

تور سافاری دبی

 

تور سافاری دبی

 

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,دیدنی های خوب دبی,اماکن تفریحی دبی,اماکن دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: